Catatan Popular

Isnin, 14 Februari 2011

siapa aku?

Assalamualaikum kwn2 semua...
ini merupakn title 1st blog aku...so...
di sini aq ingin kongsi ckit ttg diri aku....

mcm mna nak mula ek? hehe....ok mula sekali aku berasal dr kluarga sederhana...ayah aku kakitgn krajaan mak aq lak housewife....aku bersekolah rendah dan menengah dua2 aliran cina kira sekolah cinalah....ermmm...tamat je spm...aku bekeje sbg promoter di KL tapi x lama kira 3 bln je pastu aku blik S'wak semula...ms tu aku x thn hdp kat kota metropolitan mcm KL 2 sbb tu aq blik n x lama kemudian aku bekeje sebagai cashier kat supermarket di ck. agak lama lbh kurang dlm 4 thn...aku kemudian keje sbg budak isi minyak kat petronas juga di ck...mcm2 pengalaman yg d lalui spanjang 4 thn tu....kena gosip kena tikam mcm2 ada....p aku sbr gak....janji aku x kacau hdp org....ok ni la serba ckit ttg diri aku....Salam....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan