Catatan Popular

Isnin, 23 Mei 2011

Pa bila ku di 'umpat' kawan dari belakang......

Assalamualaikum kawan2....
tajuk di atas mungkin agak kasar dan menyakitkan hati, minta maaf ye kalau terasa atau terkilan....ok first sekali apa maksud 'umpat' disini? maksudnya kawan umpat belakang atau kawan talam 2 muka.....depan baik belakang hampeh faham2 jelah...

Wahai kawan ku kenapa lah harus umpat belakang?? kenapa harus mengumpat dari belakang?? kenapa?? terangkan faedah dia, terangkan please....untuk kepuasan diri? tegakkan ego? apa lagi ye....kerana takut bergaduh?

ok find.....aku terima sekiranya itulah alasan yang korang bagi.....tapi satu yang aku nak tanya kenapa begitu sukar nak berterus-terang secara berhadapan? kenapa terlalu susah menegur ketidakpuasan hati korang terhadap diri aku secara berhadapan? kenapa?

Pa bila ku di 'umpat' kawan dari belakang......aku berasa sedih dan kecewa kerana hubungan silaturahim yang terjalin mungkin bakal putus.....aku mungkin berasa marah terhadap diri sendiri kerana tidak menyedari kesilapan aku sehingga korang mengumpat aku dari belakang....penyelesaiannya ape2 yang tidak puas hati tegurlah aku, aku tak kisah kalau betul aku buat silap aku mohon maaf dari korang....SALAM...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan