Catatan Popular

Jumaat, 20 Mei 2011

tak mustahil kerajaan Malaysia akan haramkan facebook or twitter......

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia.......
di sini aku nak luahkan pendapat peribadi aku....ok dunia kita semua dah jauh beza dari zaman moyang2 kita dulu btol x.....dunia sekarang dah x ada sempadan....x perlu lah nak jelas panjang2 kat sini nanti korang bosan pulak....
tentu korang tau ape itu facebook atau fb kan....ms ingat lagi aku....mula2 yg glamour ialah frienster......kang ada fb dan twitter...persoalannya adalah kita semua ni gunakan semua bende ni untuk kebaikan??


tidakkan....tengok saje kat berita baru2 ni...banyak rakyat dah salah gunakan benda ni...ada yg sanggup menghina Sultan guna fb guna twitter sehingga negara luar tau...kedaulatan negara kita tercemar disebabkan golongan tunjuk 'berani' ni, kat luar tak berkokok pulak, kat fb bukan main lantang kutuk org mcm dia tu baik sangat....disebabkan perkara ini x mustahil kerajaan akan haramkan fb dan twitter....tengok je la nanti....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan