Catatan Popular

Ahad, 22 Mei 2011

why i'm still single?

why i'm still single? mungkin ada antara korang pernah tanya soalan ini kat diri korang....ya tapi bagi yang sudah lama single je lah....jawapannya ada kat diri korang sendiri mungkin kerana paras rupa, mungkin anda jenis 'jual mahal' , taraf hidup, pendidikan yang rendah dan macam2 faktor lagi. Ok tak ape kerana maybe ada hikmah dan Tuhan akan tentukan jodoh kita. Malah ada yang sampai putus asa sehingga merujuk kepada parents untuk mengatur pasangan hidup diorang macam zaman hitam putih dulu. Ok itu persoalan umum kepada diri korang. Tapi untuk aku, why i'm still single? ok2 aku bukan jenis hipokrit biarlah aku berterus-terang dekat blog ni....kenapa?
1: aku amat sukar mempercayai sapa2 pun melainkan famili.
2: aku bebas berkawan dgn sapa2 yang aku suka tapi kawan yang ikhlas je lah dan bebas mesej dan telefon diorang.
3:aku bebas pergi ke mana2 yang aku nak tanpa kongkongan.
4:aku jenis selesa bersendiri.
ok2 jodoh aku biarlah Tuhan yang tentukan. Aku sebenarnya ingin kebebasan buat masa ini sebab banyak lagi perkara2 yang lebih penting yang perlu dilakukan demi masa depan aku dan harapan famili. Salam ;)


1 ulasan:

  1. berdua lebih baik....tpi bila dah berdua..macam2 problem pulak yg akan datang...sbab kena puaskan ati kedua2 pihak....huhu

    BalasPadam